sâmbătă, 13 februarie 2010

Rechin la cuptor

Pana acum cateva zile, daca imi spuneai ca voi avea blog, te trimiteam la plimbare, dar mi-a venit o idee: sa fac in asa fel incat cei din jurul meu sa aiba acces la anumite informatii, fara sa ma mai contacteze direct. Asa a luat nastere blogul meu. In prima faza, ma voi ocupa sa postez retete culinare incercate sau asistate de mine.
Prima idee pe care o propun este de cina si anume: Felul 1 - rechin la cuptor si la desert, salata exotica.
Sa incepem!
Rondelele de rechin se lasa la macerat aproximativ 2 ore intr-un amestec de (imaginea 1):
- vin alb (de preferat, fiind peste - eu am pus rose, dar a fost fff bun)
- Sare
- piper
- zeama de lamaie dupa gust
- rozmarin.

La garnitura se vor servi cartofi de preferat natur sau la cuptor. Eu m-am decis sa fac o portie de cartofi la cuptor si una de cartofi prajiti.

Dupa ce a stat in amestecul pe baza de vin, pestele se pune la cuptor intr-o tava unsa putin cu ulei de masline. Eu l-am pus la 180 grade timp de 30-40 min cu tot cu sosul in care a stat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu