miercuri, 21 aprilie 2010

Mancre thailandeza


Am simtit nevoia sa diversific meniul, asa ca in aceasta seara am facut maincare thailandeza. E simplu de facut si bunicica. Pentru a o prepara, von avea nevoie de:
- un piept de pui
- un ardei gras
- ardei iute (1-2, dupa gust)
- un morcov
- 300 g ciuperci
- sos chilli - dupa gust
- sos soia - dupa gust
- o lingurita de zahar
- busuioc si ghimbir
- ulei de masline
- cativa catei de usturoi
- zeama de la o jumatate de lamaie
- 2 cepe
- o cana cu supa knorr calda.
Mod de preparare: punem intr-o tigaie de teflon MARE sau intr-o cratita la fel de MARE uleiul la incins. Punem cateii de usturoi taiati (3-5 dupa gust) la calit cat sa prinda uleiul aroma. Pieptul de pui se taie fasii, la fel si ciupercile. Impreuna se pun peste ulei si se calesc la foc potrivit spre puternic. Dupa 5 minute adaugam si celelalte legume taiate marunt si cana de supa. Le lasam la scazut impreuna cu lingurita de zahar, sosul de soia si mirodeniile. Cand se fierb toate componentele, punem si sosul de chilli...
In reteta se recomanda servirea pe un pat de taitei de orez. Cum eu nu am gasit asa ceva, am folosit spaghete clasice... Rezultatul a fost mai mult decat satisfacator.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu